Hlavicka Reply-To (bylo Re: Pre Petra Novotneho)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Listopad 5 15:31:29 CET 1999

Petr.Novotny na antek.cz (Petr Novotny) writes:

> No dobre. Typicky u konferenci chci bud
> 1. odpovedet vsem    nebo
> 2. odpovedet osobne autorovi.
>
> K tomu musim vyuzit obou hlavicek (jak Reply-To, tak From) -
> proste protoze to jsou dve ruzne adresy. No, a jeste jsem se
> nesetkal s tim, ze by v Reply-To byl autor a ve From konference -
> ono to taky nedava smysl (ve From by mel byt zachovan originalni
> autor).
>
> Krome "zavaznych" standardu RFC jeste existuji fakticke
> standardy "vsichni to tak delaji". Ty vas nikdo nenuti dodrzet, ale
> malokdo vas ma rad, kdyz je nedodrzujete _hloupe_ (kdyz je
> [...]

At zije flamewar :-)

Dva protichudne nazory muzete najit na:

http://www.metasystema.org/essays/reply-to-useful.mhtml

http://www.unicom.com/pw/reply-to-harmful.html

Mimochodem, tvurci nektereho z konferencnich programu (ten na kterem
bezi czdebian-l) silne nedoporucuji prepisovat Reply-To

Brno, Czech Republic