forwarding mailu

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Listopad 5 15:42:39 CET 1999

Dne 4.11.1999 Martin Bednar napsal

> Prestehoval se mi uzivatel jinam, a ja bych mu potreboval forwardnout
> veskerou postu ktera mu dosla (nove prichozi mu forwarduju) nejak na jeho
> novou adresu, predpokladam, ze se to da udelat nejak alegantne pomoci
> radkoveho mail, ale nevim jak na to.

Ja na to pouzivam mozna trosku krkolomne, ale funkcni reseni. Mailovy
klient pine ma funkci bounce, ktera tohle presne umi (ovsem musi se
povolit v konfiguraci, standardne je off).

Postup je pak nasledujici: otevru si mailbox v pine, oznacim vse (;a) a
aplikuju bounce na selekci (ab). A je to. Zvlaste v pripade, ze pine
pouzivate je to celkem elegantni.

--
S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.