SF16-FMI sound card + radio

Pátek Listopad 5 18:12:41 CET 1999

iDna 05. Nov 1999 o 13:41, Vaclav Dusek napisal(a):
> Pod KDE funguje pekne KTuner (v. 0.5). Jdou ladit stanice, zvuk ne
skoda ze nepisete ako vas ktuner komunikuje s danym zariadenim...

Mam rovnaku radio kartu a zatial sa mi ju nepodarilo rozchodit..
Mam zapnutu podporu Video4Linux (ako modul), modul pre radio-sf16fmi..
ak sa pokusim "insmodnut" modul videodev je ok.. myslim ze ako API tento
modul byt v kerneli musi, to je zaroven odpoved pre p. Kulhana, preco mu
vypisuje unresolved symbols;)

potom sa pokusam insmodnut modul radio-sf16fmi:
a dmesg radostne vypise:
SF16FMx radio card driver at 0x20f.
alebo
SF16FMx radio card driver at 0x30f.
podla toho ako skusam....

No, a potom si spustim ktuner v0.5, skompilovany s -DUSE_KERNEL a....
V nastaveniach mam nastavene "card type" na radio track (skusal som aj radio
track 2), pretoze zariadenie /dev/radio neexistuje.. (hmmm.. nebude problem
toto??)

Ticho:-(( nic nepocut...
zda sa, ze evidentne aplikacia s kartou komunikuje, tunning bezi, tiez sa da
spravit mute, a podobne.. pri spatnom zavedeni modulov a pod. je to ine,
takze sa mi zda ze komunikuju...

To je moj popis ako mi to nefunguje:-) Dufam ze sa najde niekto, kto z
popisu bude vediet povedat co je zle, a budem velmi povdacny...

S pozdravom a zelanim prijemneho vykendu
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk