SF16-FMI sound card + radio

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pátek Listopad 5 19:24:26 CET 1999

On Fri, 5 Nov 1999, Roman LISZKA wrote:

> V dobach, kdy jeste nebyla podpora v kernelu (a kdy jsem mel tuto
> zvukovku), pouzival se patchnuty program radiotrack (jine IO porty) a k
> tomu i xradiotrack. Slo ladit, vypinat i zapinat, hlasitost zvuku se ale
> nastavoval na mixeru (myslim ze line in).

Patch do xradiotracku, ktery jsem dal dohromady ja umel ovladat hlasitost
primo z nej, ze clovek nemusel spoustet extra mixer. Posilal jsem to asi
pred pul rokem sem do konference.

Spis se ale pokuste to vyresit pres ten ovladac v kernelu, ja akorat jeste
nedosel k tomu, abych doma nasadil 2.2 takze Vam presne nepovim, ale
postup bude asi

zkonfigurovat kartu pres pnptools
zapnout v kernelu video4linux a odpovidajici driver
zkontrolovat existenci device (/dev/radio nebo tak nejak) pripadne
vytvorit - cd /dev ; ./MAKEDEV radio
pouzit nejakou aplikaci, ktera ten driver pouziva

Otazka na okraj - vite nekdo o konzolove/radkove utilite, ktera funguje
pres /dev/radio ?

  Milan Kopacka