Hackerska konference v Hannoveru

Ondrej Feela Filip feela na ipex.cz
Sobota Listopad 6 11:51:11 CET 1999

On 6 Nov 1999, setuid wrote:

Neslo by nejak vymezit pravidly, aby tyto clanky byly v teto konferenci
"zakazane"? Dopis pro pana Berku i jeho reakce a tohle uz me celkem
nudi. Koneckoncu cele konference jaksi mistama ztraci uroven. Zatim to
resim tim, ze vetsinu subjectu nectu a neodpovidam, ale priznam se, ze na
tuhle blbost jsem se nechal nachytat. :-)

Jinak pokud chcete nekdo na muj dopis reagovat, coz povazuju za zbytecne,
tak prosim do me soukrome schranky.

> Zdar vsem
>
> Do me mailove schranky, mi opet priletla pozvanka na hackerskou konferenci.
> Kona se opet v Hannoveru. Nese priznacny nazev "Vize hackingu do dalsiho
> milenia". Maji se ji ucastnit vsechna hackerska svetova esa.

> nejvetsi odbornik na UNIxove systemy v Cechach. Jde o velmi kvalitni clanek,
Snad se i priste predstavi. :-(

Oba citovane clanky jsou samozrejme uplna blbost.

--
Ondrej Feela Filip
E-mail: feela na ipex.cz