ANNONCE: MHonArc CZ + Bridge

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Listopad 7 20:48:20 CET 1999

Takze u prilezitosti chvile nedelniho klidu jsem dotahl do publikovatelne
podoby dve veci:

* Mnoho lidi se casto porad pta, jak archivovat Ceske konference. Ze
  zacatku jsem delal patche do Mailmana, ale to se ukazalo za prve slozite
  a za druhe Pipermail v konferencich kde chodi 150 mailu za hodinu nejak
  nestaci s dechem. Takze jsem hledal neco lepsiho a nasel jsem MHonArc.
  Ten umi temer vse co je potreba, dokoce zna i ISO-8859-2, ale nezna
  Windows 1250, takze jsem ho trochu upravil. Ted to jiz umi. K distribuci
  prikladam i definicni soubor, ktery ukazuje, jak se to konfiguruje.
  Protoze jsem spravcem konferenci na listserverech dali.feld.cvut.cz
  www.debian.cz, dal jsem tam definice, ktere bude pouzivat od pristiho
  tydne konference debian-cz.
  Archiv je vytvaren v ISO-8859-2, vubec neuvazuji o tom, ze bych podporu
  doplnil o Windows 1250 na vystupu, toho kodovani je prekladano jen na
  vstupu.
  Mimochodem Mailman ma novou verzi 1.1, ktera jiz podporuje integraci
  MHonArcu primo do Mailmana. Jeste jsem to ale nezkousel konfigurovat,
  takze jak to chodi nevim.

* Minuly tyden jsem nabidl zverejneni brcfg pro jadra 2.2.x. Toz tak
  cinim. Me to chodi, ale je to samozrejme bez zaruky. Alanu Coxovi jsem
  to ani nezkousel posilat, ale ted se k tomu treba odhodlam.

zdravim
dan