Bezdratovy spoj na cca 50 metru?

Libor Pechacek farco na clnet.cz
Pondělí Listopad 8 08:55:25 CET 1999

Leos Bitto wrote:

> Dobry den vsem,
>
> vyvstal prede mnou problem jak propojit dve lokality na ruznych stranach
> ulice, vzdusnou carou cca 50 metru, prima viditelnost. Neni mozne natahnout
> primo kabel - urady to nepovoli. Chtel bych to cele vyresit na Linuxu,
> stejne na obou stranach nejaky linoxovy server bude. Vim ze existuje vicero
> moznosti, a chtel bych slyset zde z konference konkretni zkusenosti
> uzivatelu. Pokud tu nechcete spoustu mailu, poslete mi vse soukrome a ja
> sem potom poslu souhrn.

Proxim Symphony (http://www.proxim.com/symphony/index.htm).  Je to levna
nicka, ani citlivost radia se nedovite.  Nicmene, point-to-point se da
poridit asi za 13kKc.  Vim (z prvni ruky) o jedne uspesne instalaci ve
meste na 300m.

L.P.

--
Libor Pechacek <farco na clnet.cz>; ISO-8859-2 ready
PGP key: http://www.clnet.cz/~farco/pgp.txt