umirajici HDD

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Listopad 8 09:15:13 CET 1999

Petr Snajdr wrote:

> Neni lepe takovy disk zavcas reklamovat (pokud to jde) ?

samozrejme, WD maji dlouhou zaruku, takze se ta chyba vetsinou provali
drive, nez zaruka vyprsi. Zase je ale otazka, jak dlouho ta reklamace
bude trvat - z vlastni zkusenosti vim, ze to je minimalne 3 tydny - a to
je skoro az dost.

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...