Bezdratovy spoj na cca 50 metru?

Pondělí Listopad 8 09:39:35 CET 1999

Libor Pechacek (farco na clnet.cz) wrote:
: Leos Bitto wrote:
: >
: > Dobry den vsem,
: >
: > vyvstal prede mnou problem jak propojit dve lokality na ruznych stranach
: > ulice, vzdusnou carou cca 50 metru, prima viditelnost. Neni mozne natahnout
: > primo kabel - urady to nepovoli. Chtel bych to cele vyresit na Linuxu,
: > stejne na obou stranach nejaky linoxovy server bude. Vim ze existuje vicero
: > moznosti, a chtel bych slyset zde z konference konkretni zkusenosti
: > uzivatelu. Pokud tu nechcete spoustu mailu, poslete mi vse soukrome a ja
: > sem potom poslu souhrn.
:
: Proxim Symphony (http://www.proxim.com/symphony/index.htm).  Je to levna
: nicka, ani citlivost radia se nedovite.  Nicmene, point-to-point se da
: poridit asi za 13kKc.

Diky za tip. To same doporuceni jsem dostal z vicero soukromych mailu.
Spolu s dalsimi informacemi, jako napr. ze maximalni dosazitelna rychlost
je okolo 70 kbyte/s. To je nejmene ze vsech dostupnych mikrovlnnych reseni.
Ale zase za tu cenu... a i tak je to rychlejsi nez pripojeni pevnou linkou
512 kbps. A ze s takovou linkou uz se da neco delat. :)

: Vim (z prvni ruky) o jedne uspesne instalaci ve meste na 300m.

Mohl byste mi prosim dat soukromym mailem odkaz na nekoho kdo mi o tomhle
konkretnim uspesnem reseni rekne vic? Tedy hlavne pokud je to se standardne
dodavanymi antenkami. Pokud k tomu nekdo pripojil extra antenu (za extra
penize :) ) tak to neni vubec zadny problem, to je mi jasne.

Diky,

Leos Bitto