Konfigurace sendmail na Firewallu

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Listopad 8 10:57:53 CET 1999

> c) kdyz uz tam neco takoveho chcete dat, vyberte si neco, v cem je mene
>    chyb a nebezi to suid root -- napr. Postfix nebo qmail. Jaksi bokem k

</joke>
Uz dlhsi bezim sendmail 8.9.3 ale teraz som sa zacal normalne bat.
Mozte mi povedat na ake chyby ste prisiel ?
Pretoze ja nechcem aby mi niekto hackol masinu :-)

PS: a tusim prestanem pouzivat aj proftpd lebo tam je tiez plno dier.
    a takisto neradim pouzivat ani qmail, lebo ten mal tiez nejake diery a
    je urcite deravy
</joke>

Prosim vas piste o tom co viete. A nie ze to neviete nastavit tak napisete
, ze su v tom chyby. Kazdy soft bol niekedy deravy. A qmail urcite tiez.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }