Bezdratovy spoj na cca 50 metru?

seemann gabriels na corpus.cz
Pondělí Listopad 8 10:52:55 CET 1999

On Mon, 8 Nov 1999, Radek Zindr wrote:

> Dobry den.
>
> Chtel bych se zeptat na vasi zkusenost.
> Jak je to s pouzitim na Linuxu.
> Moje predstava byla ze se zarizeni nejakym softem nebo hw-prepibaci nastavi
> master-slave atd...
> A pote se jiz jednoduse pouziva jako pevna linka s PPP.

pouzivam to na Linuxu ,jako pevnou linku na RS232 (nullmodem)

prenasim jenom 38400 , protoze na druhe strane je UART 16450.

> Je mi ale tvrzeno, ze pod linuxem to nejde. Ze to funguje pouze pod Win kde
> k tomuto ucelu je software, krery tuto komunikaci umoznuje.

mno ono to nema ze systemem nic spolecneho, protoze cela zalezitost se
tvari, jako nullmodem. Ten software ktery u toho je se pouziva na
nastaveni modu v kterem to zarizeni ma bezet. (jednoduse receno)

> Popiste mi prosim, jako clovek, ktery zarizeni opravdu provozuje, jek je
> to. Co a jak se nastavuje...

pustine ve win9x ten soft co dodavaj a tim ty zarizeni nastavite. potom
se jenom pusti ppp na linuxech a uz to jede..

> Jeste jeden dotaz, jak je to spruchodnosti signalu pres zed a eventuelne s
> dosahem.
> (asi tezko se bude umistovat toto zarizeni na strechu)

1. sit ma dosah 500M (na 38.400)
2. sit je na 150M a v ceste stoji panelak. :-) funguje to super.

zarizeni je polozeno za oknem, takze prenasime pres sklo..

siemens pise provozni teplotu kolem +5 az +40 asi ,takze to nemuze bezet
venku.. je to jenom SOHO...

Gabriel SEEMANN
seemann na corpus.cz