Konfigurace sendmail na Firewallu

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Listopad 8 12:11:01 CET 1999

> Na to je potreba root jen na okamzik pri startu (tj. jeste driv, nez se
> zacne qmail s kymkoliv bavit). Navic lze pouzit treba inetd. Vam
> bezi BIND jako root?

Skoro vsade bezi bind ako root.
No mne nie. Ja mam navyse aj chroot :-)

A co ked nemam inetd ?
Preco by malo vsetko bezat pod inetd ?
Myslim ze inetd bude vec na ktoru bude kazdy utocit, lebo vie ze u kazdeho
nieco pusta a teda musi mat prava roota.

> Hm. Kdyby jen miliarda RPM builderu nedavala do dependenci
> sendmail, kdyz mysli MTA.
Preto si radsej veci kompilujte sam :-)

Ale ja vam vasu pravdu neberiem. A preto zabudnime na to.
Dovody rozdavat vieme :-)

PS: ospravedlnujeme sa osotnym uzivatelom. dufam ze z tejto diskusie aspon
daco mali :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }