neighbour table overflow

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Listopad 8 11:04:40 CET 1999

On Mon, 8 Nov 1999, Stanislav Kysela wrote:

> Od boku: nepreplnila se arp cache ?
> (Nevim kolik zaznamu snese ?)
>
> Kolik pocitacu je ve vasi siti ? Pouzivate Switch nebo Hub ?

Ja myslim, ze hlaska: neighbour table overflow, muze byt zpusobena temer
cimkoliv a vetsinou je to spis nejaka chybka v jadre. Napriklad me zlobila
pres prazdniny - pri prehravani MP3jek programem mpg123 nebo prehravani
modulu programem mikmod se mi objevovala na obrazovce/v logu. A pomohlo
to, ze jsem nahodil loopback device (lo) a dal
echo "0" > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward ...
(na to jsem prisel nahodou ...)
Jednalo se o jadro 2.2.9 a 2.2.10, na siti jsem vubec nebyl.

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /