Konfigurace sendmail na Firewallu

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Listopad 8 12:20:14 CET 1999

> Proste tvrdim, ze pod uid 0 se ma delat jen to, co pod jinym uid
> delat nelze. Parsovani cehokoliv (krome chraneneho konfiguraku) je
> typicky vec, kterou umi jakykoliv nobody i v absolutne
> chrootovanem prostredi (otevrena jen roura na vstup a na vystup).

Suhlasim. Ani ja nikde nenechavam zbytocne uid0.
Ale akosi ste mi zabudli odpovedat, co spravi qmail, ked nema inetd ?

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }