Nove softy (Re: Konfigurace sendmail na Firewallu)

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Listopad 8 12:49:31 CET 1999

Nuz je pravda, ze som verny starym programom.
A mozno preto ma ludia chcu presvedcit na nove trendy.
Takisto ako s wu-ftpd na proftpd, vyzera ze zo sendmailu na qmail.
Ale tak ci tak, kde by boli tie nove softy keby neboli vymyslene tie stare
zname ? Myslim ze si ich treba za to ze boil vazit :-)
Ale casy sa menia ....

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }