SF16-FMI sound card + radio

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Pondělí Listopad 8 12:42:45 CET 1999

 > radio

 > Dobry den,
 >
 > Je to pouzitelne i pro SF16 FMD2 ?
 > Mel bych take zajem, tez o zkusenosti s touto
 > kartou pod RH6

Je to pouzitelne obecne pro vsechny karty ktere maji napsany driver po novu tzn.
jsou pristupne pres API ( VIDEO4LINUX ) radeji bych doporucil
GRADIO s volbou -c coz i pro me byla novinka za niz dekuji....

                                                                            Bye
Sam