libc

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pondělí Listopad 8 10:32:46 CET 1999

VajikFra na ipb.cz pise:
> Dobry den,
> nainstaloval jsem si disketovou distribuci Debianu 2.1 a chtel jsem
		       rekl bych, ze problem bude asi tady. Debian 2.1
ma 2CDcka plna binarek. O tom, ze by byla disketova verze nevim :-).

BTW - soubor ktery hledate se bude jmenovat takto:

  libc6-dev_<cislo verze>-<cislo buildu>.deb

pokud ho nemate, muzete ho stahnout napr. z ftp.cz.debian.org. Pripravte
se ale, ze tenhle balicek se vam na jednu disketu nevejde...
--
                                   David Kuzela