umirajici HDD

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Listopad 8 15:13:51 CET 1999

> Hm, k cemu pak nejaka zaruka je? :-)

Takova zaruka umozni aspon prezit do doby, nez bude dosptupny
novejsi, vetsi a spolehlivejsi hdd.

Z vlastni zkusenosti - reklamoval jsem hdd WDC 3.1 GB po cca 2.5
letech provozu (zaruka 3 roky). Nikdo nezjistoval, co se s nim
stalo (asi jsem nebyl prvni ani posledni), ale nabidli mi jenom
vymenu za jiny s tim, ze zaruka pobezi dal.
Vydesilo me, ze nedostanu nebude "normalni" radovy hdd, ale
repasovany (!) kus oznaceny specialnim seriovym cislem. Nakonec jsem
se dohodl na vymene za jiny, vetsi a s novou zarucni dobou. Zaplatil
jsem vyrazne vic, nez byl aktualni rozdil mezi cenami techto dvou
velikosti, ale zase vyrazne mene nez kolik by stal uplne novy.

Vsem doporucuju tento postup !

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s