Syntaxe pro bash

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Listopad 8 20:26:55 CET 1999

Dne 8.11.1999 Míla Kuchta napsal

> Neporadil by mi nekdo prikaz pro odinstalovani celeho adresare rpmek.
>
> neco jako:
> rpm -evh *."${1%.i386.rpm}"
>
> jenze toto asi nebude uplne spravne (nevim jak odstrihnout vice pripon)
>
> man bash jsem videl, ale tezko se v nem neco hleda.
>
> Pokud by tedy nekdo vedel, mohl by uvest priklady odstrihnuti vsech pripon
> (za teckou) vcetne tecky a jednotlivych pripon od konce.

Pokud to nemusi byt nutne jeom prostredky bashe, tak by to slo treba
sedem:

for i in `ls *.i386.rpm`; do
  file=`echo $i | sed 's/\.i386\.rpm//'`
  rm $file
done

Bylo by ale mozna cistsi ziskat jmeno baliku primo z rpm souboru nejak
takhle:

rpm --queryformat '%{NAME}\n' -qp *.rpm | xargs rpm -e

--
S pozdravem