ORACLE for LINUX

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Úterý Listopad 9 08:25:42 CET 1999

"Ing. Miloš Celný" wrote:

> Omlouvám se za nekonkrétnost dotazu, ale každý jednou začíná.
> Snažím se zprovoznit ORACLE 8.0.5, ale nedaří se. Myslím si, že instalace
> proběhla korektně, ale pokud spustim
> ./root.sh jak říká dokumentace, obdržím Permission denied, přitom jsem
> přihlášen jako root. Pokud bude někdo ochotný poradit, předem děkuji. Ještě
> jednou připomínám (jsem si vědom), že jde o dotaz dost nekonkrétní, ale
> pokud se někdo najde, můžeme to řešit mimo konferenci - mail je uveden.

Tento problem jsem resil pri instalaci WebDB. Pokud jsem CD namontoval
prikazem mount /mnt/cdrom, tak jsem byl tam, co vy.
Zkuste mount /dev/hdx /mnt/cdrom -t iso9660, to by melo pomoci. Tedy mou
situaci to vyresilo.

--
Vladimir Naprstek
spravce informacnich systemu