Filtrovani RFC822 headeru

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Listopad 9 11:50:57 CET 1999

On Tue, 9 Nov 1999, Petr Novotny wrote:

> I s kontrolou prechodu header->body to neresi viceradkove pole v
> hlavicce.

No, proste to zrusilo ten prechod, protoze to smazalo veskere prazdne
radky mezi hlavickou a zpravou ... Ale stejne bych to tak nepsal ->

> Abych nebyl obvinen: Ja nikoho nezadam, aby to za me napsal; ja
> se jen ptam, zda uz to neexistuje.

Myslim, ze takove veci ze zasady neexistuji, protoze se daji velice
jednoduse napsat pomoci par standardnich prikazu shellu. Klidne vam to
napisu, on mi v tom zas nekdo najde chybu a alespon se neco priucim
;-) (ze pozdravuju Pavla Janika ml.)

#!/bin/bash
TMP=`mktemp /tmp/XXXXXX`
[ -z "$TMP" ] && exit 1
cat >"$TMP"
sed -n '1,/^$/p' <"$TMP" | grep -v "^Received: " | grep -v "^Date: "
sed -n '/^$/,$p' <"$TMP" | tail +2
rm "$TMP"

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /