Instalace RH 5.2 na disku >8GB

Michal Rysavy RYSAVM2 na feld.cvut.cz
Úterý Listopad 9 12:06:40 CET 1999

Mam nasledujici problem:
na disku 12GB jsem vytvoril 6GB oblast a nainstaloval Wokna 98. Pote
jsem chtel nainstalovat RH 5.2, ale DiskDruid ani fdisk mi povolili
vytvorit oblast pro linux pouze 2GB (8-6) a ja potrebuji 4GB (tj.
presahnout hranici 8GB). Domnivam se, doufam ze spravne, ze hranice
8GB se tyka jednotlivych particii a ne celeho disku a ze kdyz
vytvorim tu partition 4GB, ze uz nebude problem nainstalovat a
bootovat z ni linux. Potrebuji tedy zpusob, jak vytvorit tu partition.

Moje predstava je : hda1    6GB         W98
                    hda2    4GB         Linux
                    hda5    asi 120MB   Linux Swap
                    hda6    zbytek      experimentalni

S pozdravem