NetWare & Linux

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Listopad 9 12:28:21 CET 1999

| Pokud ale nebudu potrebovat, aby byl TCP/IP na Novellu, pak mi pride
lepsi
| prvni varianta. Kdyz nebudou moct na server pomoci TCP/IP a jine
protokoly
| do site nedostanou tak je to dle meho nazoru lepsi. Paklize bych TCP/IP
pres
| ten Novell routoval, tak tam mit TCP/IP musim (Nebo se pletu?). Jinak,
| odposlechu se da branit tak, ze to pripojite pres switch a k Linuxu se
| dostane akorat provoz urcenej pro nej a boardcast.

nekamenujte mne, ale novell sam o sobe je dost promakany router a kde co.
Nechapu proc do nej nedat dalsi sitovku a nejet pres nej. My ho tak mame.
Jede perfektne, stabilne, jako linux, jen bylo potreba zvysit pocet bufferu
pro routovani z defaultu na dvoj-trojnasobek, tot vse.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC