Nestandardni (?) konfigurace LILO

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Úterý Listopad 9 16:01:57 CET 1999

On 9 Nov 1999 14:41:45 +0100, sea-cv na volny.cz (Ing. Zdenek Havranek)
wrote:

>Mam 3x Windows 98 + Linux, prikladam lilo.conf.
>Pozor jen na spravnou definici change-rules.
>Taky jsou obcas problemy, pokud chci videt do vice primary oddilu
>soucasne. Nekdy se Windows 98 brani korektne nastartovat a z DOSu asi
>stejne nemas narok.

Ještě k té konfiguraci. Jak jsem viděl ty aliasy, vzpoměl jsem si, že
jsem v dokumentaci k lilo viděl i takový hezký option "SINGLE-KEY",
který umožňuje bootovat pomocí stisku jediné klávesy. Zkrátka doma pro
linux zmáčknu jedničku a jedu.
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1