Jak vnutit vstup z klavesnice

moje pmoje na scova.vabo.cz
Úterý Listopad 9 16:52:16 CET 1999

> Ja nerikam, ze musi bezet v X, kdyz to neni nutne. :)
>
> Vyrobte program, ktery udela pseudoterminal, pod pseudoterminalem spusti
> obet (obeti) a sam bude prenaset data ze skutecneho terminalu na
> pseudoterminal se soucasnym provedenim pozadovanych uprav (tj. vlozenim
> sekvenci znaku reprezentujicich pozadovane klavesy).
>
> Ovsem nejdriv asi vyzkousejte, jestli pro dany ucel nestaci proste
> echo 'abcdefg' | obet. :)

Mozna jsem se spatne vyjadril, ale chtel jsem to realizovat pres daemona,
kterej by jako reakci na urcitou udalost tvrdil , za byly stisknute urcite
klavesy. Nehodi se mi spoustet to pod pseudoterminalem protoze bych rad aby na
to reagovala prave ta aplikace se kterou pracuju, treba i X. Moje predstava je
asi takova, za jadro zjisti, ze bylo stisknuto neco na klavesnici a posle to
programu, kterej je prave na popredi (nebo kterej prave odebira znaky z
klavesnice). Ja bych se rad vmisil do teto cesty a pokud to bude potreba poslal
nejake to stisknuti klavesy navic. Doufam ze je neco takoveho mozne a nemusim
se kvuli tomu hrabat v jadre. Jsem vdecny za kazdou pomoc.

		moje

--
Tomas Konir
Student