Jak na TAR - UID -> UID ne jmeno -> jmeno

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Listopad 9 20:58:21 CET 1999

Zdravim

nevdeli by jste jak zaridit v taru nasledujici -

na masine X je uzivatel USER a ma uid 500. Na masine Y je uzivatel
USER a ma uid 502 . Ja zataruju jeho soubory na masine X a obnovim je na
masine Y - ty sobory ted maji uid 502 a patri zase uzivateli X.

Jenze ja bych chtel aby jim zustalo UID 500 at je to kdo je to pripadne
i kdyz zrovna neexistuje. Zkratka jak ho presvedcit aby pri rozbalovani
daval UID/GID cislo a nezkousel uprednostnit jmeno/skupinu .

Nevite jak na to ?