RH 6.1 (cz) a IP aliases for virtual hosts

No Comment Group, s.r.o. / Sales Department sales na nocomment.sk
Úterý Listopad 9 21:14:36 CET 1999

>V adresari /etc/sysconfig/network-scripts/ vznikly scripty ifcfg-eth0:0,
>ifcfg-eth1:0 obsahujici dva radky IPADDR=.... a NETMASK= ... ktere vypadaji
>vcelku tak, jak by asi (??) mely ale po
>/etc/rc.d/init.d/network stop, start , reload
>a i po rebootu stroje se to nijak neprojevuje
>ifconfig je nevypisuje , ifconfig eth0:0 nevypise ani IP adresu
>pingnout se na ne neda, 'ip addr' je taky nevypisuje, proste nic.

prave som aj ja nainstaloval RH6.1 a predpokladam ze chyba bude niekde v
skriptoch v sysconfig/network-scripts ... Na starej 5.2 som mal v eth0:0 IP,
masku, device, broadcast a network a fungovalo ...

rozbehal som to tak, ze som chvilku experimentoval s obsahom ifcfg-ethX:Y
... jedina chyba bola, ze to pridalo do routovacej tabulky dva krat
defaultovy smer ... ?!? jednoducho parada ...

btw: ak skusis ifup-aliases eth0 s defaultovymi ifcfg-ethX:Y subormi, vrati
to chybu :-)

ak sa chce niekomu hrabat v tych skriptoch a najde chybu, budem rad ...

rw