viry v linuxu?

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Úterý Listopad 9 22:28:08 CET 1999

matus.uhlar na in.nextra.sk wrote:

> Pavel Kraus <kraus na CAA.CZ> wrote:
> -> Netusite nekdo, kde vzit informace o virech v linuxu, popr. v unixovych OS
> -> obecne? Jedna se mi hlavne o viry typu OneHalf, ktere se natahuji pri startu
> -> systemu.
>
> Linux (a vobec kazdy system typu unix) prevezme system pod kontrolu a vyradi
> tak boot virusy z cinnosti... onehalf alebo lubovolny iny...

a co kdyz bootvirus (treba spousteny z mbr) napr. jen zkontroluje datum
a kdyz ma autor narozeniny, tak udela int 13 a smaze kus disku, jinak
bootuje normalne?  tady linux (a vubec kazdy system typu unix) moc
nepomuze.

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU