Utajeni IP adresy

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Listopad 10 08:45:20 CET 1999

----------
| Odesílatel: Vladimír Fux <fux na infoline.cz>
| Komu: linux na linux.cz
| Předmět: Re: Utajeni IP adresy
| Datum: 9. listopadu 1999 16:10

| se

| Jako spravnemu rozenemu paranoikovi mi na pevne lince
| se stalo IP adresou vadi nektere drobnosti. Obcas se mi
| stane, ze se nekam zaloguju, prikladne si jdu koupit knizku.
| Zadam jmeno, nejake heslo ( moc jich clovek nema, kdyz
| si je chce pamatovat..), adresu, a kdovi co jeste. a server mi
| ohlasi" Moc ti dekujeme Vladimire, jsi pripojen z IP
> [...]

Zkuste kvitko.cjb.net, tam je hacknuty anonymizer primo na hlavni strance.
Jede to pres skript, nejde dat enter, musi se kliknout na button (ale
nevyplivne to nastesti nic jineho, nez anonymizer. Bohuzel, anonymizer neni
dobry na stranky s cestinou, zkuste si treba seznam (hruza).

Dobrej napad ten skriptik. Uz jsem si ho dal do vlastni startovaci stranky
browseru. Clovek nemusi furt na ten anonymizer lezt a proklikavat se.

Otazka pro paranoiky: co byste delali, kdybyste byli organizace, trebas FBI
a chteli ziskat o uzivatelich a jejich podvratne nebo skryvane cinnosti
maximum informaci?

Odpovedi:

a) donutit vyrobce procesoru, aby do CPU davali stenice

b) zakazali rozhodnutim komise OSN pro bezpercnost jakykoliv rozvoj
pocitacovych siti a zakazali vyrobu modemu

c) www.anonymizer.com

--- ano, c) je spravne.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz