Fasttrak Promise pod linuxem?

David Trcka trcka na poda.cz
Středa Listopad 10 09:52:16 CET 1999

On Wed, 10 Nov 1999, moje wrote:

> Nejsem si jisty jestli existuje driver, ale nevidim duvod proc to
> pouzivat. Nekde jsem cetl ze linux tohle umi sam od sebe a az
> budu mit dva disky tak to urcite vyzkousim.

To sice jo, ale musi to byt o hodne pomalejsi. Kdyz se to dela softwarove
(treba mirroring), tak data musi proudit fyzicky nekolikrat sbernici k
radici, aby se zapsaly na nekolik disku. Kdyz se to dela hardwarove
(FastTrack), tak data proudi jenom jednou do radice, ten uz si mirroring
udela sam.
Pokud jde o driver, tak nejake Promise karty podporuje ide patch, ale nevim,
jestli FastTrack. Na www.promise.com tusim pisou, ze se na vyvoji driveru
podili a pracuje RedHat, takze se snad dockame, pokud uz to neni.

    David Trcka, network administrator
  PODA s.r.o., Internet Service Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
        Voice/Fax: +420 69 6612600