viry v linuxu?

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Středa Listopad 10 10:46:36 CET 1999

On Tue, 9 Nov 1999, Vaclav Blaha wrote:

> a co kdyz bootvirus (treba spousteny z mbr) napr. jen zkontroluje datum
> a kdyz ma autor narozeniny, tak udela int 13 a smaze kus disku, jinak
> bootuje normalne?  tady linux (a vubec kazdy system typu unix) moc
> nepomuze.

 A jak se ten vir dostane pod Linuxem na mbr? Nijak... musite nastartovat
nejaky pseudo-OS (DOS) a ten linux-disk znicit.. Takze to asi neni tak,
ze pod linuxem existuji viry...

 Cela tato debata je trosinku mimo... male prostudovani U*NIXu by mohlo
stacit na pochopeni toho, ze viry jsou blbost patrici nekam jinam.

							Karel