Snizeni tcp_retries1

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Listopad 10 12:15:06 CET 1999

Zdravim,

poradi mi nekdo, jak moc je bezpecne/vhodne/efektivni snizit hodnotu
tcp_retries1 (/proc/sys/net/ipv4/tcp_retries1) z defaultnich 7 treba na 3?
Uvazuji o tom, jako o docasnem reseni (nebo spise castecne obrane) pred
SYN floodingem, nez se mi podari vymyslet neco lepsiho. Problem je, ze
nechci "trestat" i nevinne a nevim, jak casto v praxi nastava situace, kdy
prvni (druh, treti, ...) paket zabloudi.

--
S pozdravem