_?_

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Listopad 10 12:18:28 CET 1999

On Wed, 10 Nov 1999, Radek Podeszwa wrote:

> Ptám se Vás tedy. Chci na svém PC dobrý operační systém. Mohlo by to
> být něco z *NIXu. Chci takový systém, aby jsem v něm mohl dělat vše co
> v klasických Win9x, a aby byl zdarma. Ale nejvíc po něm požaduji, aby
> byl velmi stabilní, a nejlíp 32 bitový, aby vzúžival vše co se z PC
> múže dostat.

To je tezke rozhodnout, co myslite tim "vse co v klasickych w95" ???
Zkuste byt konkretni ... pokud chcete delat opravdu -||-, tak neexistuje
lepsi reseni, nez w95. A co myslite tim "zdarma"? Penize? Nebo cas
investovany do studia noveho systemu?

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /

Daląí informace o konferenci Linux