netstat a stav TIME_WAIT

Ludek Rasek ludek.rasek na pvt.cz
Středa Listopad 10 12:35:30 CET 1999

Neni to nahodou takhle:

IP protokol nezarucuje zachovani poradi
prenasenych paketu a tak muze prijit paket uzavirajici TCP spojeni
drive, nez dorazi vsechny datove pakety.

--
Ludek Rasek
PVT a.s.
0361 482 322

-----Původní zpráva-----
Od: Michal Krause <mike na navrcholu.cz>
Komu: linux na linux.cz <linux na linux.cz>
Datum: 10. listopadu 1999 12:28
Předmět: Re: netstat a stav TIME_WAIT

Dne 10.11.1999 Petr Snajdr napsal

> Neceka se na to az to "dojde" i te druhe strane a zavesi?

To nevim, proto se ptam :)

Ale man netstat pravi, ze

The socket is waiting after close to handle packets still in the
network.

Ja to chapu tak, ze spojeni je uzavreno, ale porad se na neco ceka. Ale
porad nemuzu pochopit na co - slovo od slova to samozrejme prelozim
snadno, ale dohromady mi to nejak nedava smysl.

--
S pozdravem