Udiv ?

Středa Listopad 10 12:57:50 CET 1999

=?iso-8859-2?Q?Ladislav_=A9olc?= (solc na apexcomp.cz) wrote:
: Na jednom serveru s RH 6.1 se mi pravidelne stava,
: ze mi ze souboru sendmail.cf zmizi radek
: Cw domena.cz
:
: Prava na nej ma jen root a heslo znam jen ja.
: Neni to nejaka znama chyba nebo vlastnost sendmailu ? Nebo snad pan Hacker ?

A neni to nahodou dalsi ze skvelych featur linuxconfu? Aby bylo jasno:
ja linuxconf nesnasim, takze je toto podezreni mozna az moc hodne zalozene
na mych osobnich antipatiich k nemu, ale presto to zkuste prekontrolovat.

Leos Bitto