netstat a stav TIME_WAIT

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Listopad 10 13:25:18 CET 1999

Dne 10.11.1999 Petr Novotny napsal

> Mam pocit, ze jsem nejake to povidani o linuxu a TIME_WAIT cetl
> na www.apache.org. Najdete tam neco zajimaveho?

Pokud myslite to, co ja, tak tam slo o FIN_WAIT2 a nikoliv o TIME_WAIT. To
me ovsem netrapi. Zatimco spojeni ve stavu FIN_WAIT2 mam prubezne tak
okolo dvaceti, ve stavu TIME_WAIT je jich prubezne okolo 2500 :(

Navic slo tento problem vyresit vypnutim Keep-Alive, coz mam uz davno.

O TIME_WAIT jsem nic podstatneho na www.apache.org nenasel.

--
S pozdravem