hda: status timeout

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Listopad 10 13:41:30 CET 1999

Petr Bazant wrote:

> Dobry den,
> na novem pocitaci mi obcas a nepravidelne, nepodarilo
> se mi vystopovat souvislosti, kernel sdeluje:
>
> hda: status timeout status=0xd0 { Busy }
> hda: no DRQ after issuing WRITE
> ide0: reset: success
>
> HDD: Seagate ST34311A
> RH6.0, s kernelem tak, jak je v distribuci
>
> Vsechno jinak chodi ok.
> Znaci to nejakou neplechu?

Nejaky extra option byl u patche IDE do kernelu rady 2.2.X
(posledni sedne na verzi 13) - tyhle patche jsou
bokem - myslim ze linux/kernel/people/hedrick/ide-XXX

Jinak myslim, ze totez je jiz standardne v rade 2.3.
Je to nastaveni multi pro DMA nekde u ovladacu disku.
Je tam k tomu nejaky help - kdyz tak muze zkusit.

--
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!