SF16-FMI sound card + radio

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Středa Listopad 10 14:37:17 CET 1999

 > Autor prvniho z ovladacich programu psal v README, ze nezna metodu, kterou
 > by zjistil, zda na dane adrese to radio je a ja si myslim, ze tenhle stav
 > bude trvat i v ovladaci v jadre, ktery z nej vychazi.
 >
 > Driver Vam ve vypisu pouze oznami, ktery port bude pouzivat - ten musi byt
 > shodny s tim, ktery jste na karte nastavil pres isapnptools. (A IO port
 > pro radio na SF16-FMI je bud 0x284 a nebo 0x384). Pouzil jste isapnptools
 > ke zkonfigurovani karty?

navic ten driver pres kernel api (check_region) kontroluje jenom jestli ten io
nekdo uz nepouziva a v pripade uspesneho zaregistrovani sama sebe pres
request_region prislusne io oznaci jako used, ale to jestli na danem portu
opravdu je nebo neni to radio se asi doopravdy zjistit neda.

     Bye Sam

PS: shodou okolnosti autorem tohoto driveru je vandrove na vc.cvut.cz takze v
pripade problemu mozna poradi....