PHP a Sybase

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Středa Listopad 10 16:36:38 CET 1999

On Wed, 10 Nov 1999, you wrote:

> Anywhere s preprocesorem  PHP resp. pod apachem. Pod PHP se to prelozi, ale
> u apache to
> zacne hlasit chyby. Pravdepodobne mi chybi nejake knihovny, ale nikde je

Pokud checte pomoci je pomerne dulezite dat nekomu sanci, aby Vam pomoci mohl.

1) Pokud reknete chyby: napiste jake
2) Pokud neni zrejma platforma (Sybase muze byt treba na Linuxu, Apache na NT)
      napiste take platformu (konfiguraci,...cokoliv co si myslite, ze s tim ma
      neco spolecneho)
 3) nekdy muze byt dulezita i distribuci, cisla verzi programu apod.

--
S pozdravem
   Petr Snajdr