IP aliasy s RH6.1

Čtvrtek Listopad 11 02:20:31 CET 1999

No Comment Group, s.r.o. / Sales Department (sales na nocomment.sk) wrote:
: >: skusal uz niekto upgradovat initskripty pre RH 6.1? Aliasy uz sice nejak
: funguju, ale aspon v mojom pripade ked si rpezriem routovaciu tabulku, tak
: mi to tam prida 2x defaultovy smer ... ?!?
: >:
: >: je to stale pokazene alebo robim nieco zle ja?
: >
: >Neni to pokazene. Default route muze byt zadana kolikrat chce a porad to
: >bude fungovat.
:
: :-) samozrejme, ale preco by to tam malo byt dva krat ked staci raz?

No ono je to trosku jine... S kernelem 2.2 prislo znacne prekopani
routingu (muze za to hlavne Alexey Kuznetsov) a to, co ukazuje prikaz
route, je jen priblizna aproximace routovaci tabulky pro lidi kteri
se nechteji zabyvat novym routovacim schematem.

Jeste jinak: to ze vidite prikazem route dvakrat pridanou default route
je uplne nic ve srovnani s tim jak prikaz route u kernelu 2.2 ve skutecnosti
stejne lz~e. Nebo neposkytuje uplne informace, chcete-li.

rokud chcete videt skutecne presne .ak to s routingem je, potrebujete
neco presnejsiho nez je route. Napr. iproute2 od Alexeje Kuznetsova.
ftp://ftp.gts.cz/pub/MIRRORS/ftp.inr.ac.ru/ip-routing/iproute2-current.tar.gz

Leos Bitto