Par poznamek o RedHatu 6

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Listopad 11 07:52:01 CET 1999

>   Implicitne se instaluje spousta zbytecnosti. Napriklad zvukove efekty v

Ty co vedia kolko si tam redhat hadze veci to mozno robia tak ako ja.
RH5.2 som instaloval cez ins. diskety rh50. Bohuzial 6.0 uz
nenainstalujem, lebo subor co rozpbaluje rpm-ka je uz stara verzia.
Ale mozno by siel rh6.0 instalovat pomocou instalaciek rh5.2 a bolo by tam
menje suborov.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }