S3 Trio3D

Roman Kolombo roman na csadjbc.cz
Čtvrtek Listopad 11 09:03:01 CET 1999

>Roman Kolombo <roman na csadjbc.cz> wrote:
> :>s tou kartou mam inac problemy... vsade na sieti sa pise ze xfree 3.3.5
> :>by ju mali podporovat, ale mne jednoducho nejde (vypne sa monitor,
> :>ako keby boli zle frekvencie). Ak pouzijem 3.3.4, ide bez problemov
> :>(v ramci moznosti). Konfiguracia je uplne ta ista, iba verzia Xservera
> :>novsia.
> :>Je niekto komu ide s3 Trio 3D s xfree86 3.3.5 ?
>

> : Pote co jsem zadal Modeline z
> : http://www.xfree86.org/3.3.5/S3V3.html
>
> : uz to beha v pohode
>
>samozrejme ze tie modelines som pouzil aj ja...
> [...]

A pouzivate to rozliseni na spravnou hloubku barev ?
Treba 800x600 beha pouze s 16bpp a na 8bpp mi pouze blika kontrolka na
monitoru.

PS : Jak funguje prepinani CTRL  ALT +
v XF86Config mam
    Subsection "Display"
        Depth       16
        Modes       "800x600" "640x480"
        ViewPort    0 0
    EndSubsection
Subsection "Display"
        Depth       8
        Modes       "1024x768"
        ViewPort    0 0
EndSubsection

Po startx mi nabehne 1024x768 a CTRL  ALT + nic nedela.
Kdyz smazu tu subsekci s depth 8 tak mi X server nahlasi ze nemuze najit
defaultni konfiguraci s depth 8.
Kdyz spustim X -bpp 16 tak jde prepinat pouze mezi 800x600 a 640x480.

Je to normalni ?

Diky Roman Kolombo