NIC ISA 100Mbs

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Listopad 11 09:31:43 CET 1999

Michal Dobes <majkl na tesnet.cz> wrote:
> Sitovka existuje, je cca 70cm nalevo v komplu a mam ji pripojenou
> na 10Mb/s hub. :-))
     ^^^^^^

Skutecne je napojena na 10Mb/s hub? Pak by to vse vysvetlovalo.

> Opravdu pres tu sitovku nejde protlacit trvaly datovy tok vic jak
> cca 1.6MB/s. Vic ani ranu. Teoreticka propustnist ISA je hezka vec,
> ale realita je uplne jinde.

Problem ale muze byt i nekde jinde. Pomaly procesor, spatne
nastavena sitova karta (muze byt omylem nastavena na full duplex,
na jinou rychlost), problemy v komunikaci s hubem...

Uz jsem se napriklad setkal se stavem, ze kdyz bylo na switchi
natvrdo nastaveno 100 Mb/s s full duplexem (Linux o sitove karte
Intel EtherExpress 100B prohlasoval stejne hodnoty), propustnost
byla ubohych 150 KB/s. A stacilo jen na switchi zapnout autodetekci,
aby se po rebootu rychlost (pry, u toho jsem uz nebyl) zvysila na 1,3MB/s.
Ale stejne je to nejake divne, protoze s podobnou konfiguraci (PCI)
jsem zvykly spise na 11-12 MB/s, ale to uz je detail ;-)

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science