SF16-FMI sound card + radio

Radovan Garabik garabik na atlas03.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Listopad 11 10:20:56 CET 1999

Milan Kopacka <mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz> wrote:
 : On Wed, 10 Nov 1999, Radovan Garabik wrote:

 :> isapnp ju vobec nenasiel

 : Isapnp nic nehleda, jen konfiguruje. Na hledani zarizeni je pnpdump, ktery
 : Vam pripravi vzor konfiguracniho souboru pro isapnp pro Vase zarizeni.
 : Pomoci isapnp se pak jen konfiguruji.

samozrejme, mal som na mysli pnpdump

 : Cetl jste http://sunsite.mff.cuni.cz/linux/seminar/Papers98/PnP/ ?

nie, ale cital som manualy k isapnp (uz davno pre ine karty)
nie som az taky nevzdelany :-) (aspon obcas :-))

 : Jako vzor toho co leze z pnpdumpu tam je prave SF16-FMI.

nelezie. Nenasiel ziadne pnp zariadenie (co je ok, lebo
nic ine tam nebolo pnp). Ked tam bola ina zvukovka (PnP),
naslo ju, aj isla konfigurovat.

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |