Telnetd do windows

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 11 11:16:58 CET 1999

| mam takovy problem, potreboval bych nejaky daemon, ktery se mi navesi na
| nektery port ve windows a pres ktery se muzu dostat k nejakemu
prikazovemu
| interpretu . (treba k bashi..). Existuji nejake remote administratory pro

| win95 a videl jsem, ze nektere umi i telnetd, ale skoncil jsem na hlasce
| "sorry, telnet is possible only with windows NT because of problems with
| command.com"
| Nepodarilo se mi mu vysvetlit, ze tam mam nainstalovany bash.
|
| Predem diky.

Dokonce takovy, ktery vezme celou aktualni obrazovku - VNC server a klient.
Je to multiplatformni, jede jak na Linuxu, tak i na woknech. My tak
ovladali jednu pecku 10km daleko, kolega se tak pripojoval na svuj kompl v
praci pres so/ne. Je to zadara. Jediny problem jsme meli pri havarii UPS,
kdy se po startu pustil scandisk, ale ten se da zakazat.

Dalsi moznosti je navsteva http://www.midasoft.com/, tam je terminalovy
server (DOS telnet pro w95)

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz