Bezdrotove pripojeni (trochu Off Topic)

Patrick Spousta spousta na pvt.net
Čtvrtek Listopad 11 12:34:57 CET 1999

Daniel Prynych wrote:

> Na tuhle vzdalenost musite se 7dBi antenkami na omitce asi za necele 3 K
> (kazda) na Wavelanu udelat 5 Mbps mozna i tech 8Mbps.
> Dan

Ja bral v uvahu situaci, kdy se obe strany dohodly na rychlosti 1Mbps.
Samozrejme v pripade karty Turbo a na tuto vzdalenost, pokud se dohodnou
na 8Mbps, udelate realne 5.5Mbps (jiz jsem mel moznost testovat).
Mimochodem v rijnu pry prezentovali v Zeneve prvni HighSpeed karty v
tomto pasmu s rychlosti 11Mbps, realna propustnost by se mela pohybovat
8-9Mbps.

PAT