rfc822 (delka radky) & reg. vyrazy pro C

Tomas Kouba tomas na neo.cz
Čtvrtek Listopad 11 13:30:01 CET 1999

Zdravim vsechny a preji pekny den,

pisi takovy vetsi program pro zpracovani posty pro Linux v C a narazil jsem
na nekolik problemu. Prosim, zda by jste mi nekdo nepomohl radou:

1. Podle rfc822 je delka radky v mailu maximalne 80 znaku. Jak je
pravdepodobne, ze pri vetsim mnozstvi mailu od ruznych klientu narazim na
zpravu, ktera toto doporuceni presahuje. Jde mi o rozhodnuti, zda maily
zpracovavat radku po radce nebo jako jeden blok. U jazyka C je to dosti
zasadni rozhodnuti na cely projekt :-)

2. Potreboval bych pro Linux gcc knihovnu na zpracovani jednoduchych
regularnich vyrazu. Nejsem zadny guru tak prosim neco, co bych pochopil
podle prikladu. Nemusi to bych neco velkeho, ale aby to bylo pochopitelne a
funkcni.

Predem moc dekuji.

Tomas Kouba
mailto:tomas na neo.cz