chyba editoru jed

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Čtvrtek Listopad 11 13:42:47 CET 1999

V distrubuci RedHat 6.1cz mi nefunguje editor jed.

Na balíčky jed se při počešťování myslím nechytalo. Takže by to měla
být chyba přímo v RedHat. V bugzille jsem nic nenašel. Přes deaj.com
jsem našel jen zmínky v konferenci o chybách v distribuci debian.

Takže se chci zeptat máte někdo stejný problém?

jed: error in loading shared libraries: jed: undefined symbol:
SLang_Version_String
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1