SAMBA - prohlizeni textovych souboru ve WIN

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Čtvrtek Listopad 11 18:23:04 CET 1999

 > Chtel bych umoznit klientum (WIn9x) prohlizet textove soubory v citelnem
 > formatu. Tusim, ze je to tak, ze Unix ma navic nejake znaky konce radku,
 > ktere Win nemaji a proto je nezaobrazi spravne.
 > Existuje nejaka direktiva v Sambe, ktera by toto umoznovala ?

     Je to presne naopak v M$ svete se pouziva pro ukonceni radku v souboru CR
LF coz je sekvence 2byte 0xD,0xA zatimco v Unix svete se pouziva pouze 0xA takze
dochazi k vyse zminovanym problemum. Samba toto primo neresi, teda alespon pokud
jsem cetl FAQ k starsim verzim, protoze to neni v podstate jeji problem, jak
tvrdi autorsky tym a dle meho ma pravdu. Jedine reseni je pred ulozenim souboru
do adresare ktery je exportovany jako samba share vsechny TEXTOVE soubory
prohnat pres nejaky konvertor. A nebo zvolit lepsi software na M$ strane protoze
treba NOTEPAD ma s zobrazovanim takovychto souboru problemy lec treba takovy FAR
zobrazi soubor korektne dokonce jej muzete editovat pridavat radky a on
inteligentne pochopi ze ackoliv jej editujete na M$ platforme je ten soubor v
unixovem formatu, da-li se to tak nazvat.

Bye R.S.