kernel po natazeni zrebootuje PC

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 11 21:26:58 CET 1999

On Thu, 11 Nov 1999, Tom Mazouch wrote:

> Sama voda... Taky jsem to zazil. Kdosi mi poradil, at upgraduju binutils
> a vono fakt...
> Takze doporucuju precist v Documentation/tednevimco pozadavky na verze
> programu a zachovat se podle toho.

Tak jsem studoval Documentation/Changes krome binutils jsem mel vse OK.
Stahl jsem tedy binutils-2.7.0.3.bin.tar.gz rozbalil a binarky ktere
existovaly prepsal (s vyjimkou alfy a m68k sparc). Knihovny
libbfd.so.2.7.0.3 a libopcodes.so.2.7.0.3 jsem nakopiroval do /usr/lib
a predelal na ne linky libbfd.so a libopcodes.so (na lib*.a jsem nesahal)
Pak jsem jeste udelal ldconfig. Konfigurace kernelu (2.0.38) je zhruba
totozna jako u funkcniho 2.0.36 . Po prekladu jsem vyzkousel - a je to
porad stejne ....

Asi jeste zkusim patchnout 2.0.36 na 2.0.37 , ale uz nevim ....